loader image

Termeni Forston

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL LA ACCESUL IN SANTIERELE FORSTON

OPERATORUL DATELOR Dumneavoastra cu caracter personal este FORSTON S.R.L., o societate din Romania care isi desfasoara activitatea in domeniul dezvoltarii imobiliare a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, avand urmatoarele date de identificare si contact:

Numar de inregistrare in Registrul Comertului: J8/1108/1998;

Cod Unic de Inregistrare: RO 11008050;

Sediu: Municipiul Brasov, Strada Carpatilor, Nr. 60, Parc Industrial Metrom, Hala Autoutilitari, Judet Brasov;

Tel: +40 (0)268 410960; Fax: +40 (0)268 315500; e-mail:office@forston.ro

Administrator: ENACHE IULIAN PAUL;

Persoana de contact in ceea ce priveste datele cu caracter personal – DPO:Dl. Catalin Ioan Bejan Tel: 0755/015 515, e-mail:office@forston.ro

PERSOANELE VIZATE de aceasta Nota de Informare

In cursul dezvoltarilor imobiliare colectam datele persoanelor care au acces in santierele gestionate de Forston precum: angajatii Forston si persoanele fizice autorizate care presteaza servicii pentru Forston, angajatii si reprezentatii subantreprenorilor, ai furnizorilor si ai clientilor Forston, reprezentantii autoritatilor publice de supraveghere si control al lucrarilor de constructii (ex. ISU, Consilii Locale, ITM), reprezentatii consultantilor si colaboratorilor clientilor Forston, care sunt implicati in executia sau monitorizarea executiei lucrarilor contractate de Forston.

CE DATE colectam si DE UNDE le colectam?

Forston colecteaza de la persoanele vizate sau de la colaboratorii externi ai Forston, date cu privire la categoriile de persoane vizate de aceasta Nota de Informare, precum:

Date de identificare, de exemplu: nume, prenume, adresa, CNP, serie si numar carte de identitate, numar de telefon;

Date cu privire la Contractele Individuale de Munca si inregistrarea lor in registrul REVISAL, de exemplu: numarul si data incheierii Contractelor Individuale de Munca, data inregistrarii in REVISAL, functia;

Date cu privire la accesul in santierele Forston, de exemplu: inregistrari video prin sistem CCTV sau consemnare in registrul de vizitatori;

Date cu privire la activitatea persoanelor vizate in cadrul santierelor Forston, de exemplu: pastram si folosim date cu privire la timpul in care persoanele vizate au lucrat (pontaje), pastram si folosim documentele pe care persoanele vizate le semneaza in cadrul activitatii lor in satierele Forston (de exemplu rapoarte de activitate, jurnale de santier, procese verbale de lucrari ascunse, rapoarte privind repararea si intretinerea utilajelor, comenzi de marfa, documente de receptie sau de predare a marfurilor, documente de transport care trebuie sa insoteasca marfurile care vin sau pleaca din santierele Forston, fise de instruire SSM si PSI, date cu privire la certificarile obligatorii pe care trebuie sa le detina anumite persoane vizate pentru a desfasura acitivitatea ceruta pe santierele Forston etc.).

Fotografii ale stadiului si progresului santierului in care pot aparea si imagini ale persoanelor vizate. Cand colectam aceste date facem tot posibilul pentru a surprinde numai imagini, care nu includ persoane fizice, insa in unele situatii acest lucru nu este posibil.

 

Primim date cu privire la Dumneavoastra:

(i) fie chiar de la Dumneavoastra, in momentul in care accesati unul sau mai multe dintre santierele Forston, prin completarea urmatoarelor formulare si registre: registru de acces paza, Fise de instruire colectiva, Procese Verbale de predare echipamente de protectie, fise de pontaj etc. ;

(ii) fie de la companiile care au calitatea de subantreprenori, furnizori, colaboratori sau clienti ai Forston;

(iii) fie de la autoritatile publice, precum Administratia Fiscala sau ITM, AJOFM.

IN CE SCOP si in baza carui TEMEI legal prelucram datele?

Prelucram datele persoanelor vizate:

(i) pentru a ne indeplini obligatiile conform Contractelor Individuale de Munca, pe care unele dintre persoanele vizate le-au incheiat cu Forston si pentru ca utilizarea acestor date este necesara pentru indeplinirea atributiilor de serviciu ale angajatilor Forston (art. 6 alin. 1 lit. a din Regulamentul European nr. 679/2016)

(ii) pentru a ne respecta obligatiile legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulamentul European nr. 679/2016)

(iii) in temeiul unui interes legitim al Forston (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulamentul European nr. 679/2016).

In temeiul art. 6 alin. 1 lit. f din Regulamentul European nr. 679/2016 prelucram unele dintre datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (ex. date de identificare, imagini sau calitatea persoanelor de angajat al subantreprenorilor, date din registrul REVISAL):

pentru a ne putea urmari si proteja bunurile si resursele, precum si pentru a oferi persoanelor vizate siguranta si securitate in cadrul santierelor Forston;

pentru a asigura calitatea serviciilor noastre prin respectarea procedurilor de lucru;

in cadrul procedurilor de audit intern sau extern, pentru a le arata asociatilor, clientilor si furnizorilor nostri felul in care ne desfasuram activitatea si calitatea serviciilor pe care le prestam;

pentru a avea o evidenta clara si mijloace corespunzatoare de proba pentru cheltuielile deductibile ale Forston.

Am analizat si am comparat interesul nostru legitim de a ne proteja bunurile si resursele si de a ne documenta si demonstra calitatea serviciilor pe care Forston le presteaza, precum si cheltuielile deductibile, in raport cu drepturile si interesele legitime ale persoanelor vizate de aceasta Nota de informare si in raport cu consecintele pe care aceste prelucrari de date le au asupra persoanelor vizate si am ajuns la concluzia ca nu incalcam drepturile si interesele acestora legitime intrucat:

am minimizat la maximum volumul de date colectate si ca regula nu transmitem aceste date catre terti, decat atunci cand trebuie sa dovedim calitatea lucrarilor sau caracterul real al cheltuielilor deductibile ale Forston;

am luat masuri corespunzatoare pentru a proteja si securiza datele colectate, prin contractarea de servicii specializate de arhivare si de servicii specializate IT, destinate sa asigure securitatea datelor colectate si stocate prin mijloace electronice;

folosim aceste date doar in limita necesara pentru a ne dovedi executia conforma a lucrarilor si cheltuielile deductibile, in raport cu clientii nostri si in raport cu autoritatile fiscale.

CAT TIMP pastram datele Dumneavoastra?

Pastram datele Dumneavoastra doar atat cat avem nevoie de ele, tinand cont de scopul pentru care le colectam si le prelucram sau atat cat suntem obligati potrivit legii, spre exemplu:

tinem documentele care ne sunt necesare pentru a demonstra cheltuielile Forston in fata Autoritatilor Fiscale (ex. facturi, avize de insotire a marfii, CMR-uri, AWB-uri, poze din santier, registru REVISAL pe perioada santierelor etc.), timp de 10 ani;

tinem imaginile colectate prin camere video de supraveghere timp 30 de zile si registrele de acces in santiere, cel putin pana la momentul predarii lucrarilor finalizate catre clienti/ beneficiari;

tinem documentele necesare pentru a ne respecta obligatiile pe perioada de garantie a lucrarilor cel putin 3 ani.

CUI TRANSMITEM datele Dumneavoastra?

Trimitem datele Dumneavoastra la:

colaboratorii nostri externi: clientii si furnizorii nostri, atunci cand ne-am asumat o obligatie contractuala de a furniza anumite documente care contin datele cu caracter personal ale persoanelor vizate sau atunci cand furnizarea acestor documente (care contin datele cu caracter personal ale persoanelor vizate) este necesara in vederea executarii unui contract la care Forston este parte;

institutiile publice care supravegheaza activitatea noastra, de exemplu catre: ISU, Primarii si Consilii Locale sau Judetene, ITM, Autoritati Fiscale etc.

CE DREPTURI AVETI in legatura cu datele colectate si prelucrate de Forston?

Aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele Dumneavoastra cu caracter personal pe care Forston le colecteaza si le prelucreaza:

Dreptul de ACCES in baza caruia: puteti solicita si obtine de la Forston o confirmare cu privire la faptul ca prelucreaza datele Dumneavoastra cu caracter personal, precum si informatiile prevazute de lege cu privire la aceste prelucrari. Puteti totodata solicita si obtine de la Forston, fara taxa, o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii, daca prin aceasta nu se incalca drepturile altor persoane.

Dreptul de RECTIFICARE in baza caruia puteti solicita si obtine de la Forston, rectificarea sau completarea datelor Dumneavoastra cu caracter personal care nu mai corespund realitatii sau sunt inexacte ori incomplete (de exemplu daca v-ati schimbat numele, adresa, numarul si seria de buletin, numarul de telefon sau e-mail-ul etc.).

Dreptul de STERGERE a datelor in baza caruia, in anumite situatii (ca atunci cand datele nu mai sunt necesare pentru scopul in care au fost colectate ori datele sunt prelucrate ilegal sau alte situatii prevazute de lege) puteti solicita, iar Forston este obligata sa stearga datele Dumneavoastra cu caracter personal.

Dreptul de RESTRICTIONARE a prelucrarii datelor in baza caruia, in anumite situatii (ca atunci cand considerati ca datele prelucrate de Forston nu sunt exacte sau in alte situatii prevazute de lege) puteti solicita, iar Forston este obligata sa opreasca temporar folosirea datelor Dumneavoastra cu caracter personal, pana cand se clarifica situatia exacta a acestor date.

DREPTUL LA OPOZITIE in baza caruia:

atunci cand Forston prelucreaza datele Dumneavoastra pentru a-si asigura un interes legitim (in temeiul art. 6 alin. 1 lit. f din Regulamentul CE nr. 679/2016), suplimentar fata de drepturile de mai sus, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor Dumneavoastra.

In cazul in care utilizati acest drept, Forston nu mai poate prelucra datele Dumneavoastra, decat daca va arata si va explica de ce modul si motivele in/pentru care prelucreaza datele Dumneavoastra sunt foarte importante si de ce prelucrarea datelor Dumneavoastra, in continuare nu va incalca drepturile si interesele Dumneavoastra legitime si nu va aduce pagube pentru Dumneavoastra.

In cazul in care Forston nu poate sa va dovedeasca cele de mai sus trebuie sa opreasca imediat prelucrarea datelor Dumneavoastra.

CUI VA PUTETI ADRESA in cazul in care considerati ca datele Dumneavoastra au fost prelucrate neconform

In cazul in care considerati ca datele Dumneavoastra sunt prelucrate in mod neconform va puteti adresa sau puteti depune o plangere la:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Mun. Bucuresti, Romania; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro; Telefon fix: +40.318.059.211; +40.318.059.212;

Sectia de Contencios administrativ si fiscal din cadrul Tribunalului competent de la domiciliul Dumneavoastra sau de la sediul Forston.

Pentru mai multe detalii, cu privire la prelucrarea datelor Dumneavoastra cu caracter personal sau cu privire la Drepturile Dumneavoastra in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal:

puteti consulta Procedura noastra interna de protectie a datelor cu caracter personal pe care o puteti gasi la conducatorul fiecaruia dintre santierele noastre;

Ori puteti lua legatura cu Responsabilul nostru cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal Dl. Catalin Ioan Bejan, la urmatoarele date de contact: Tel: 0755/015 515, e-mail: office@forston.ro

 

 

POLITICA FORSTON PRIVIND MODULELE COOKIE

Compania Forston S.R.L. (“Forston”) foloseste module cookie, pentru a imbunatati serviciile pentru tine. Unele module cookie sunt esentiale pentru functionarea unor servicii, altele sunt utile pentru a strange informatii cu privire la folosirea site-ului web (statistici), pentru ca noi sa putem face site-ul mai bun si mai util pentru tine. Unele module cookie sunt temporare si vor disparea cand inchizi browserul, altele raman in computer o perioada mai lunga de timp. De asemenea folosim si unele module cookie locale, care au legatura cu campaniile locale si care dispar atunci cand campania se incheie.

  1. Ce sunt cookie-urile?

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul carora se acceseaza internetul. Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisa de un web-server catre un browser (ex. Internet Explorer, Chrome, Firefox etc.) si este complet pasiv – nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard drive-ul utilizatorului.

Un cookie este format din doua parti: numele si continutul / valoarea cookie-ului. Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou, in momentul in care un utilizator se intoarce in pagina de internet asociata web-serverului respectiv.

  1. Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile prin intermediul paginilor noastre de internet?

Cookie-urile sunt folosite pentru a furniza utilizatorilor acestor website-uri o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecarui utilizator in parte si anume pentru:

Personalizarea anumitor setari, precum limba in care este vizualizat un site, pastrarea optiunilor pentru diverse servicii / formulare.

Imbunatatirea utilizarii website-urilor, inclusiv prin identificarea anumitor erori care apar in timpul vizitarii / utilizarii acestora de catre utilizatori.

Furnizarea de statistici anonime cu privire la modul in care sunt folosite aceste pagini de internet de catre Forston, in calitate de detinator al acestora.

Anticiparea anumitor bunuri/servicii care vor fi puse la dispozitia utilizatorilor in viitor prin intermediul acestor pagini de internet.

  1. Care este durata de viata a cookie-urilor?

Aceasta poate varia in functie de scopul pentru care au fost plasate. Durata de viata a unui cookie este influentata si de categoria din care face parte, astfel:

Cookie-uri de sesiune – acestea sunt sterse automat in momentul in care utilizatorul isi inchide browserul.

Cookie-uri persistente / fixe – acestea raman stocate in terminalul utilizatorului, pana cand ating o anumita data de expirare sau pana la stergerea cookie-urilor respective de catre utilizator, in orice moment, prin intermediul setarilor browserului.

  1. Cum sunt folosite aceste cookie-uri de catre Website-ul noastru?

Prin utilizarea / vizitarea paginii de internet pot fi plasate urmatoarele cookie-uri:

  1. Cookie-uri de performanta a website-urilor
  2. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor
  3. Cookie-uri pentru geotargeting
  4. Cookie-uri de inregistrare
  5. Cookie-uri pentru publicitate
  6. Cookie-uri de performanta a website-urilor

Prin aceste cookie-uri sunt memorate preferintele utilizatorului acestor pagini de internet, astfel incat nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizita a site-ului.

  1. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor

Acestea ne informeaza daca un utilizator al paginilor noastre de internet a mai vizitat aceste pagini in trecut. Cookie-urile respective sunt utilizate doar in scopuri statistice.

Daca ai fost inregistrat anterior putem sti, de asemenea, detaliile pe care ni le-ai furnizat precum adresa de email sau numele de utilizator – acestea sunt supuse confidentialitatii si prevederilor din Procedura de confidentialitate, precum si prevederilor legislatiei in vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal. Pentru mai multe detalii iti recomandam sa consulti Procedura noastra de confidentialitate .

  1. Cookie-uri pentru geotargeting

Acestea sunt utilizate de catre un soft care stabileste tara de provenienta a utilizatorului paginilor de internet. Vor fi primite aceleasi reclame indiferent de limba selectata.

  1. Cookie-uri de inregistrare

Cand te inregistrezi in website-urile noastre, generam un cookie care ne anunta daca esti inregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri, pentru a ne arata contul cu care esti inregistrat si daca ai permisiunea pentru un serviciu anume.

De asemenea ne permite sa asociem orice comentariu pe care il postezi pe website-urile noastre cu numele tau de utilizator.

Daca nu ai selectat “Ramaneti autentificat”, acest cookie se va sterge automat cand inchizi browserul sau calculatorul.

  1. Cookie-uri pentru publicitate

Aceste cookie-uri ne permit sa aflam daca ai vizualizat sau nu o reclama online, care este tipul acesteia si cat timp a trecut de cand ai vazut mesajul publicitar.

Prin urmare sunt folosite si pentru a targeta publicitatea online. Putem folosi de asemenea, cookie-uri apartinand unor terti, pentru o mai buna targetare a publicitatii.

Aceste cookie-uri sunt anonime, nu stocheaza informatii despre utilizator, ci despre continutul vizualizat.

  1. Ce tip de informatii sunt stocate si accesate prin intermediul cookie-urilor?

Cookie-urile pastreaza informatii intr-un fisier text de mici dimensiuni, care permit recunoasterea browserului. Paginile noastre de internet recunosc browserul pana cand cookie-urile expira sau sunt sterse.

  1. Cum pot fi oprite cookie-urile?

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face aceste pagini de internet dificil de vizitat, deoarece este posibil sa limiteze posibilitatilea de utilizare a acestora.

De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu vei mai primi / vizualiza publicitate online, ci doar ca mesajele nu vor mai fi adaptate preferintelor si intereselor tale, ce ar fi reiesit din comportamentul de navigare.

Este posibila setarea din browser, pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistrat folosind cookie-uri nu vei putea lasa comentarii.

Toate browserele moderne ofera optiunea de a schimba setarile cookie-urilor. Acestea pot fi gasite de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau:

 HYPERLINK “https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=ro&p=cpn_cookies” Setari Cookie pentru Google Chrome

 HYPERLINK “https://support.mozilla.org/ro/kb/activarea-si-dezactivarea-cookie-urilor” Setari Cookie pentru Mozilla Firefox

 HYPERLINK “https://support.apple.com/kb/PH21411?locale=ro_RO” Setari Cookie pentru Apple Safari

 HYPERLINK “https://support.microsoft.com/ro-ro/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies” Setari Cookie pentru Microsoft Internet Explorer

Din moment ce instalarea cookie-urilor si a altor sisteme de monitorizare realizate de servicii de la terte parti nu poate fi controlata tehnic de catre proprietar (Forston), orice referinta specifica la aceste cookie-uri sau sisteme de monitorizare instalate de terti sunt orientative.

Pentru a obtine informatiile complete iti recomandam sa consulti paginile de confidentialitate ale acestor terte parti, indicate mai sus in acest document.

Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care sunt utilizate cookie-urile prin intermediul paginilor noastre de internet te rugam sa ne trimiti un email la office@forston.ro ori poti lua legatura cu Responsabilul nostru, Dl. Catalin Ioan Bejan, la urmatoarele date de contact: Tel: 0755/015 515, e-mail: office@forston.ro.

 

 

POLITICA FORSTON PRIVIND INCHIRIEREA

General

Aceste condiții de rezervare stabilesc baza pe care se acceptă rezervările de cazare pentru clienți (“Dvs”, “Dvs ca si grup”) de către Forston SRL (“Noi”, ” Ale Noastre”).

Acceptarea Termenilor și condițiilor / Contractului de închiriere

Va fi considerat că ați confirmat rezervarea dvs. și ați acceptat acești termeni și condiții, fie la 72 de ore după ce vă vom trimite e-mailul de confirmare a rezervării sau când veți primi confirmarea rezervării pe e-mail sau efectuați plata integrală sau parțială a taxei de închiriere.

Confirmarea rezervării

Toate datele rezervării sunt confirmate de către noi prin intermediul unui e-mail de confirmare a rezervării și sunt considerate a fi fost acceptate de dvs. și de partea dvs., cu excepția cazului în care, în termen de 24 de ore de la trimiterea e-mailului de confirmare a rezervării, ne informați prin e-mail că doriți modificarea sau anularea contractului de rezervare.

Preturi

Toate preturile sunt cotate in RON si, daca nu se specifica altfel, preturile cotate nu includ TVA la cursul romanesc. Toate preturile se bazează pe costurile predominante la momentul cotarii si pot fi modificate.

Procedura de plată

Când se efectuează o rezervare, este necesară plată integrală pentru confirmarea rezervării dacă nu se specifică altfel. Dacă nu primim plata integrală până în acel moment, rezervarea poate fi anulată și plata inițială este reținută. Veti fi, de asemenea, răspunzător pentru soldul chiriei totale și pentru orice alte costuri implicate în încercarea de a re-inchiria locuința.

Plata prin carduri de credit / debit

In cazul în care detaliile cardului de credit / de debit sunt deținute de Noi, Plata finală sau orice solicitări de plată ulterioare, efectuate în conformitate cu acești termeni și condiții care v-au fost notificati, vor fi automat debitate din card.

Modalități de plată

Plata trebuie să fie făcută în RON și trebuie să fie fără toate taxele bancare, variațiile cursului de schimb și orice alte deduceri. Suntem încântați să acceptați următoarele modalități de plată: Carte de credit / debit: Visa, MasterCard, Transfer bancar direct. Plățile efectuate prin transfer bancar trebuie să ajungă la contul nostru, fără toate taxele bancare. Adresați-vă băncii dvs. să detalieze numărul și numele facturii dvs. și în mod clar pe transfer. O copie a transferului trebuie apoi trimisă către Noi.

Utilizarea imobilelor

Este interzis să folosiți imobilele noastre pentru petreceri sau întâlniri în care ocupanții imobilelor vecine ar putea fi deranjați. Dacă, la sosire, se consideră că intenționați să utilizați imobilele pentru un astfel de eveniment, vi se poate refuza intrarea. Dacă se descoperă că dețineți un astfel de eveniment după sosire, vi se va cere să plecați imediat. În astfel de circumstanțe, nu suntem obligați să furnizăm sau să localizăm o locuință alternativă. Procentul de rambursare este la discreția noastră.

Facilități și servicii

Toate imobilele sunt complet mobilate la un standard ridicat și includ o bucătărie complet echipată cu aparatura, tacâmuri, vase și ustensile de bucătărie. Un pachet de bun venit este oferit la sosire (detalii pe site-ul nostru). O conexiune la Internet de mare viteza este furnizată în toate locațiile. Nu se percepe nicio taxă pentru utilizarea normală, așa cum este descrisă în Politica de utilizare echitabilă a acestei facilități. Dacă se produce o pierdere de conexiune, vom încerca să ne reconectăm cât mai repede posibil, dar nu putem fi trași la răspundere pentru eventualele pierderi rezultate din pierderea conexiunii. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețurile cotate pentru toate imobilele cu servicii prestate includ utilități și taxe. Toata lenjeria și prosoapele sunt incluse și schimbate la fiecare serviciu de curățenie. Orice cheltuieli suplimentare sunt la discreția conducerii.

Politica corectă de utilizare

Orice activitate ilegală de internet, de ex. descarcarea de pe torente, va duce la închiderea accesului la internet pe întreaga durată a sejurului.

Anularea de către dvs.

Toate notificările de anulare trebuie să fie făcute în scris prin poștă, fax sau e-mail către noi. Sunteți responsabil pentru asigurarea primirii notificării. Când notificarea este primită cu mai mult de 30 de zile înainte de prima dată anulată, toate plățile primite de la client sunt rambursate. Când notificarea este primită cu 21 de zile sau mai puțin până la 14 zile înainte de prima dată anulată, se percepe costul de 50% al perioadei anulate. Când se primește notificarea cu 14 zile sau mai puțin înainte de prima dată anulată, costul de 100% al perioadei anulate se pierde.

Modificarea de către dvs.

Dacă doriți să vă modificați rezervarea (de exemplu, modificați datele șederii dvs. sau a cazării solicitate), vom face toate eforturile rezonabile pentru a vă conforma solicitării, cu toate acestea nu putem garanta că vom putea face acest lucru și nu acceptăm nicio răspundere pentru nici o pierdere, daună sau cheltuială suplimentară care ar putea apărea în această situație. Sosirile cu întârziere și plecările mai devreme vor fi considerate ca anulare, chiar dacă se adaugă nopți suplimentare la sfârșitul sau la începutul șederii și astfel vor fi supuse taxei de anulare în cazul în care modificarea este făcută cu 14 zile sau mai puțin, înainte de prima dată schimbată.

Anularea de către noi

În circumstanțe excepționale, este posibil să considerăm că este necesar să anulam rezervarea dvs. și, dacă da, vom depune toate eforturile rezonabile pentru a oferi o alternativă adecvată. Dacă acest lucru nu este acceptabil, presupunând că anularea nu este rezultatul unor evenimente care nu se află sub controlul nostru rezonabil, care include, dar nu se limitează la evenimente precum războiul, greva civilă, activitatea teroristă, disputele de muncă, dezastrul natural sau provocat de om, incendii, inundații și condiții meteorologice nefavorabile, vom restitui orice sumă pe care ne-ați plătit-o și care va constitui o deplină și definitivă compensare a oricărei răspunderi pe care o vom putem avea ca urmare a unei astfel de anulari. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. legale. Mai precis, nimic în aceste condiții nu ne limitează răspunderea pentru moartea sau vătămarea corporală provocată de neglijența noastră sau pentru denaturarea frauduloasă.

Modificarea de către noi

În timp ce se depun toate eforturile pentru a adera la locația imobilului, numărul poștal și prețul menționat într-o rezervare, ne rezervăm dreptul de a modifica locația și numărul poștal al imobilului în orice moment până la check-in. Orice modificare va fi comunicată clientului în scris prin e-mail, poștă sau fax. La primirea notificării, clientul are 48 de ore pentru a comunica neacceptarea variației descrise. Dacă nu se primește o astfel de comunicare, se presupune că clientul a acceptat această variație. În cazul în care comunicarea de neacceptare este primită în termen de 48 de ore, toate fondurile plătite vor fi returnate clientului fără nici o deducere.

Numărul de ocupanți

Sunteți responsabil pentru asigurarea faptului că imobilul nu este ocupat de mai mulți oameni decât este menționat în rezervarea dvs., care este stabilit la numărul de paturi din imobil. Ne rezervăm dreptul de a refuza admiterea în imobil dacă considerăm că această condiție este probabil să fie încălcată. În acest caz, nu vor fi returnate fondurile plătite. Imobilul nu poate fi reînchiriat / închiriat altui grup / partid fără aprobarea scrisă din partea noastră.

Deteriorarea imobilului

Sunteți responsabil pentru luarea tuturor îngrijirilor rezonabile ale proprietății și ale conținutului acesteia. Proprietatea și toate echipamentele, ustensilele, mobilierul etc. trebuie să fie lăsate curate și ordonate la sfârșitul perioadei de închiriere. Cu excepția cazurilor de uzură normală, chiriasul va fi responsabil pentru orice deteriorare al imobilului sau al conținutului său care a survenit din cauza neglijenței, daunelor intenționate sau comportamentului iresponsabil al celor care ocupă imobilul sau al oaspeților acestora. Aceste daune trebuie raportate, fără întârziere, reprezentanților noștri locali. Costul reparării sau înlocuirii trebuie să fie convenit și plătit către noi. Sunteți responsabil pentru a vă asigura că nici o persoană care vizitează imobilul în timpul șederii dumneavoastră va respecta politicile noastre.

Rezilierea de către noi

Avem dreptul de a termina o rezervare în orice moment, pe motiv de abuz personalului sau a altor persoane, rele tratamente ale imobilului sau a activității infracționale din partea celor care ocupă imobil sau oaspeții lor.

Prejudiciu sau pierdere

Nu putem fi trași la răspundere pentru vătămări corporale, pierderi sau pagube aduse obiectelor personale, indiferent de situația în care se află locuința. Nici noi, nici reprezentanții noștri nu putem fi trași la răspundere pentru orice circumstanțe care nu țin de controlul nostru, inclusiv, dar fără a se limita la, mecanica defecta, boală sau eșec al oricărei furnizări de servicii publice.

Drepturile de acces

Reprezentanții și subcontractanții noștri au dreptul de a accesa proprietatea în orice moment, ținând cont de confortul dvs., în scopul inspectării proprietății și efectuării oricăror lucrări esențiale de reparație sau întreținere.

Animale de companie

Animalele de companie sunt permise cu notificare prealabilă de către dvs. și cu o taxă suplimentară determinată de noi, în funcție de mărimea / rasa animalului dvs. de companie. Orice daune produse de animalul dvs. de companie vor fi taxate și veți fi trași la răspundere pentru aceasta.

Informații

Toate informațiile furnizate de noi sunt furnizate cu bună-credință și se bazează pe informațiile disponibile în acel moment. Au fost luate toate măsurile rezonabile pentru a asigura exactitatea oricăror declarații făcute fie în scris, fie în alt mod, dar nu suntem răspunzători pentru nicio variantă cauzată.

Reclamații

Orice plângeri cu privire la imobil, la conținutul acestuia sau la personalul nostru trebuie făcute imediat în scris pentru noi. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a soluționa problema. Nu vom avea nicio răspundere pentru nicio plângere trimisă după încheierea perioadei de închiriere.

Litigii

În cazul oricărui litigiu care rezultă din rezervarea cazării cu noi, instanțele din România au competența exclusivă în ceea ce privește aceste aspecte, iar legea românească prevalentă la momentul respectiv se aplică în acele momente.

Forta Majora

Noi nu vom fi răspunzătoari pentru nicio întârziere, pierdere, deteriorare sau cheltuieli suportate în cazul în care rezervarea trebuie să fie modificate sau anulata sau nu putem îndeplini obligațiile contractuale ca urmare a unor evenimente în afara controlului nostru rezonabil, care includ, dar să nu se limiteze la evenimente precum războiul, conflictele civile, activitatea teroristă, forța de muncă, disputele, dezastrul natural sau provocat de om, incendiile, inundațiile și condițiile meteorologice nefavorabile.

Asigurare

Costul de închiriere a imobilului nu include niciun fel de acoperire personală de asigurare. Se recomandă ca asigurarea să fie luată împotriva anulării. În plus, este recomandat ca accidentul personal și asigurarea medicală să fie, de asemenea, asigurate de catre dvs.

Fumatul

Avem o politică fără fumat. Fumatul nu este permis în imobile sau în zonele comunale interne ale blocurilor de imobile.

Securitatea deținerii

Întrucât imobilele sunt folosite ca cazare de vacanță, acestea sunt scutite de garanția de arendă în temeiul Legii chiriilor.

Dobânda

Dobânda pe facturile restante se va acumula de la data la care plata devine scadentă, de la o zi la alta, până la data plății, la o rată de 4% peste rata de bază în vigoare la momentul respectiv și se acumulează la o astfel de viteză, după, precum și înaintea oricărei judecăți.

Confidențialitatea și protecția datelor

Îți respectăm intimitatea și confidențialitatea în serios. Colectăm: (a) informațiile necesare pentru a ne procesa rezervarea; și (b) informații derivate din “cookie-uri”. Utilizăm modulele cookie pentru a monitoriza utilizarea site-ului și a informațiilor aferente. Vom încerca să păstrăm datele actualizate și exacte, dar nu furnizăm nicio garanție sau garanție și nu suntem răspunzători în cazul în care orice transmisie de date prin internet nu este complet precisă sau sigură. Noi folosim informațiile dvs. pentru a ne ajuta să îmbunătățim site-ul nostru și serviciul nostru, pentru a personaliza tipurile de informații pe care le primim de la noi, precum și pentru motive statistice interne, de marketing și administrative. Nu împărtășim aceste informații unor părți externe, cu excepția cazului în care este necesar pentru a procesa rezervarea. Prin utilizarea acestui site și furnizarea informațiilor dvs., sunteți de acord să utilizați informațiile dvs. conform descrierii de mai sus. Confirmarea primirii e-mailului de confirmare a rezervării confirmă acceptarea acestor termeni și condiții. Plata taxei complete sau inițiale indică, de asemenea, acceptarea acestor termeni și condiții.

 

 

Cu sinceritate, 

Echipa Forston